[Rozmiar: 11712 bajtów]

Uwaga: z powodu urlopu serwis Gardena nieczynny w dniach:
1 sierpnia do 11 sierpnia 2014!
Serwis sprzętu Gardena prowadzą również autoryzowane punkty sprzedaży firmy Husqvarna na terenie całego kraju. Za utrudnienia przepraszamy.



AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY GARDENA


SPRZĘT GARDENA- WARUNKI NAPRAWY
Sprzęt marki Gardena zakupiony w Iglaku lub w innych punktach na terenie Polski i posiadający prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura) objęty jest pełną obsługą serwisową w ramach gwarancji producenta.
Jeśli nie posiadają Państwo wypełnionej karty gwarancyjnej Gardena a zakupili Państwo sprzęt Gardena w Iglaku i posiadają państwo dowód zakupu, sprzęt również zostanie przyjęty do rozpatrzenia w ramach Gwarancji, Rękojmi lub Zgodności z Umową sprzedaży.
Natomiast jeśli zakupili Państwo towar poza Iglakiem i nie posiadają Państwo wypełnionej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej- taki towar możemy przyjąć jedynie do poza-gwarancyjnej naprawy odpłatnej, pod warunkiem iż naprawa jest możliwa poprzez wymianę dostępnych części serwisowych.

UWAGA! Warunkiem uzyskania usługi gwarancyjnej (w przypadku zakupu produktu na obszarze Europy po 1 czerwca 2005 r.) jest przedstawienie wypełnionej karty gwarancyjnej i oryginalnego paragonu wydrukowanego przez system fiskalny (nie akceptuje się paragonów wypisanych ręcznie), na którym widnieje data zakupu oraz typ i nazwa produktu. Gwarancja nie obejmuje zużycia eksploatacyjnego, w szczególności takich elementów jak: ostrza/noże, mocowania ostrzy/noży, żarówki, bezpieczniki topikowe ani uszkodzeń będących wynikiem niewłaściwego użytkowania, w szczególności związanych z nie przestrzeganiem zasad obsługi i bezpieczeństwa.

Obsługa naszego serwisu obejmuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz bieżące przeglądy.
Nie prowadzimy serwisu gwarancyjnego ani pogwarancyjnego sprzętu innych firm, poza sprzętem marki GARDENA!

Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek zawierających uszkodzony sprzęt i wysłanych pod naszym adresem, bez uprzedniej awizacji zgłoszenia reklamacyjnego. Wymagamy, aby każde przesłanie sprzętu było wcześniej zgłoszone.

Informujemy również, że nie ma możliwości naprawy dostarczonego sprzętu 'od ręki'. Dostarczony sprzęt pozostaje w serwisie do czasu sprowadzenia wymaganych części zamiennych i ich wymiany.

SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH Prowadzimy również sprzedaż części zamiennych Gardena: zarówno z katalogu głównego jak i serwisowego. Jeśli nie znają Państwo numeru części zgodnej z katalogiem części serwisowych Gardena (numer składa się z ciągu cyfr i kropek) prosimy o przesłanie pocztą elektroniczną zdjęć: szukanej części oraz tabliczki znamionowej wraz z krótkim opisem.
UWAGA! prosimy o zwrócenie uwagi iż data produkcji jest niezbędna do prawidłowej identyfikacji części do większość narzędzi i sprzętu gdyż produkty mogą różnić się seriami. Symbol artykułu może składać się z numeru katalogowego (4 cyfry) oraz symbolu zwyczajowego np. Pompa ogrodowa 1717 posiada symbol 3000/4: zgłaszając do naprawy prosimy o podanie co najmniej numeru katalogowego (4 cyfry).

INFORMACJE POMOCY TECHNICZNEJ
Oferujemy pomoc techniczną produktów Gardena od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU
W naszej wypożyczalni sprzętu oferujemy Państwu wiele urządzeń, które ułatwią prace w ogrodzie [więcej...]

OBSŁUGA SERWISOWA W RAMACH SPRZEDAŻY SPRZĘTU
Każdy nowy sprzęt wymagający obsługi przed oddaniem do użytkowania jest u nas poddawany przeglądowi zerowemu. Obejmuje on uruchomienie sprzętu polegające na:
1. Silniki spalinowe czterosuwowe
- napełnienie olejem i paliwem
- uruchomienie
- kontrola podstawowych parametrów
- przeszkolenie klienta w zakresie bezpiecznej obsługi sprzętu

2. Silniki dwusuwowe
- napełnienie mieszanką paliwową (skład na dotarcie)
- jeśli zachodzi potrzeba napełnienie olejem smarującym element tnący
- uruchomienie
- kontrola parametrów
- przeszkolenie klienta w zakresie bezpiecznej obsługi sprzętu

3. Silniki elektryczne
- uruchomienie sprzętu
- przeszkolenie klienta w zakresie bezpiecznej obsługi sprzętu

Przegląd zerowy jest przeglądem bezpłatnym

JAKI SPRZĘT?
Gardena - wszystkie urządzenia
UWAGA! Nie prowadzimy serwisu sprzętu pozostałych narzędzi ogrodniczych!

NAPRAWY
W naszym serwisie wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne GARDENA.
Wszystkie czynności naprawcze wykonujemy z użyciem oryginalnych części zamiennych i z zastosowaniem technologii producenta. Dysponujemy bogato zaopatrzonym magazynem części zamiennych.

REMONTY
Remonty generalne sprzętu i zespołów napędowych. Przed wykonaniem remontu oceniamy stan sprzętu i opłacalność naprawy. Wszystkie czynności prowadzone są z technologią napraw producenta i z użyciem oryginalnych części zamiennych.

OSTRZENIE NARZĘDZI TNĄCYCH I ŁAŃCUCHÓW PILAREK (różni producenci)
U nas macie Państwo możliwość ostrzenia wybranych narzędzi tnących. Wszystkie narzędzia ostrzymy na profesjonalnym sprzęcie. Noże tnące kosiarek i traktorków są standardowo wyważane. Łańcuchy pilarek ostrzymy na szlifierkach kątowych firmy Oregon. Przy odbiorze narzędzia klient otrzymuje zawsze informacje o jego stanie i bezpieczeństwie użytkowania. W przypadku narzędzi nietypowych i tych w których producent nie przewiduje możliwości normalnego ostrzenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Informujemy że nie prowadzimy ostrzenia: noży kosiarek wrzecionowych (bębnowych), sekatorów, nożyc do żywopłotu i trawy itp.

POMPY I HYDROFORY
Posiadamy profesjonalne stanowisko do kontroli i napraw pomp i hydroforów. Każda naprawiana pompa czy hydrofor jest sprawdzana pod względem wytwarzanego ciśnienia oraz wydajności.

MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
W naszej ofercie materiałów eksploatacyjnych posiadamy:
- oleje silnikowe (silniki 4-ro i 2 suwowe)
- oleje do smarowania łańcuchów tnących
- dodatki do paliw
- łańcuchy tnące do pilarek
- noże i końcówki tnące do kosiarek
- walce do aeratorów
- żyłki i głowice tnące do kos

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZAMAWIANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH GARDENA (przykłady)
- dekle, korpusy pompy
- noże do kosiarek
- wałek do aeratora, wertykulatora
- korpusy elektrozaworów
- pokrywki puszek poboru wody i przyłączeniowych
- zawory puszek poboru wody
- silniki do aeratorów
- paski klinowe i zębate
- elementy filtrów z lampami UV
- akumulatory do nożyc ACCU
- żyłki wraz z bębenkami

ZASADY REKLAMACJI
Pobierz informację o zasadach składania reklamacji na produkty Gardena [więcej...]


Sprawdź [godziny pracy serwisu oraz numer telefonu]. Jeśli z powodu bieżącej obsługi klienta nie będziemy mogli odebrać telefonu, prosimy o przesłanie zapytania pocztą elektroniczną lub podanie swojego numeru telefonu, na który mamy oddzwonić.


 Specjalizacja: systemy nawadniające, sprzęt i serwis Gardena, wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego. Doradztwo ogrodnicze.
Greenmill® | TopDecor® | Mastergrill&Party® | Gardena®